آهنگ بسیار زیبا از فیلم جی هو :: هواداران سلمان خان

هواداران سلمان خان

سالو دات بلاگ دات آی آر

هواداران سلمان خان

سالو دات بلاگ دات آی آر

آهنگ بسیار زیبا از فیلم جی هو

صادق سعدی پور | چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۶ ب.ظ | ۳ نظر

 

سلام 
امروز برای شما یک آهنگ بسیار زیبا وقشنگ از فیلم جی هو آماده کردم
 

برای دانلود بر روی مدیا کلیک راست کنید و ...Save as را انتخاب کنید
ممنون از حضورتون
امیدوارم خوشتون بیاد
  • صادق سعدی پور

آهنگ

جی هو

نظرات  (۳)

سلام من از وبلاگت خوشم اومد خوووب ولی عالی نیست خیلی از فیلم های سلمان رو نداری هم خودشووو هم کلیپ رقصشون و آهنگشون مثلا فیلم london dreams یا فیلم جی هو یا فیلم حاضر یا فیلم پدره عروس ایناروو هم فیلمشو بزار هم کلیپ رقصاشون هم اهنگ صوتی من فیلماشوو دیدم زیرنویس دوستان فقط من دنبال دستبند سلمان هستم کسی خبری چیزی نداره از کجا تهیه کنم یا ادرس منزل سلمان کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟ میخوام برم ببینمش
سلام من ابوالفضل هستم وهرکس دست بندسلمان خان رومیخوادمن دارم ادرسش روهم دارم هرکی خواست بگه
راستی اینم شمارم۰۹۱۹۰۵۲۶۲۵۴ لطفا اگه خریدار دستبندبدیدپیام بدین وزنگ نزنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی