پست ثابت :: هواداران سلمان خان

هواداران سلمان خان

سالو دات بلاگ دات آی آر

هواداران سلمان خان

سالو دات بلاگ دات آی آر

پست ثابت

صادق سعدی پور | جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۵۴ ب.ظ | ۱۱ نظر
سلام
من صادق سعدی پور هستم و این وبلاگ را برای سوپر استار هند که نیازی به معرفی ندارد ساخته ام

البته وبلاگ اصلی من در بلاگفا بود
اما اخیرامتوجه شدم مشکلاتی در بلاگفا پیش آمده که یک وب دیگر راه اندازی کردم
امیدوارم لحظات خوب و خوشی را در این وب سپری کنید

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
  • صادق سعدی پور

پست ثابت

نظرات  (۱۱)

ممنون سلام
پاسخ:
سلام
خواهش
سلام به منم سر بزن خوبه بود
پاسخ:
سلام
مرسی
چشم حتما
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
    ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
  • محراب سعدی پور
  • خوبی
    سلام لینک شدی لطفا لینک کن.
    سلام....
    چه جالب... خوبه من هم از سلمان خان خوشم میاد اما نه اینقدر
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضورتون
    وبلاگ تون معرکه است
    خب هرکس یه سلیقه ای داره دیگه
    سلام
    من دنبال یکی از آهنگ هاش هستم به نام ما شاء الله اما توی نت پیدا نکردم
    پاسخ:
    سلام
    چشم آبجی 
    پیداش کردم خبرتون میکنم
  • رضا فاطمی
  • بسیار عالی.....
    سلام به دوستانی که به هند و کره جنوبی علاقه مند هستین،مجله کره ای -هندی برای برقراری ارتباط بهتر یه سایت طراحی کرده منتظرتون هستیم
    من دنبال یک شخصی که حالا یامترجم زبان هندی باشه یا مترجم نباشه ولی این ماجرا رو کامل بدونه میگردم امیدوارم شما بتونید بمن کمک کنید. ماجرای کامل قتل مرحومه دیویا بهارتی که سال 1372ش. به دستور مدهوری و توسط دوستانش به قتل رسید متاسفانه با دو تا بچه مترجم بددهن خیلی بددهن و بی خانواده روبه رو شدم که مشخصه بلانسبت خودم مثل خودم چون علاقه داشتن رفتن زبان هندی یاد گرفتن ولی هیچی از قتل نمیدونن و یه چیزای دیگه میگن یه حرفای اعصاب خرد کن. خب طبیعیه نباید بچه سال باشه باید اون سالها مخصوصا سال77ش. که قاتلان رو کمی مجازات کردند و رسانه های دیداری و نوشتاری همه چیز را نوشته بودن ازشون مطلع باشه تا بتونه جواب سوالاهای منوبده شما میتونید بمن کمک کنید مترجمی اگه میشناسید بمن معرفی کنید؟ خیلی برام مهمه که دنبالش هستم. ممنون
  • سنگ مصنوعی
  • سلام
    وبلاگ خوبی دارید بهتون تبریک میگم به سایت ما هم سر بزنید خوشحال میشم ممنونم ازتون دوست عزیز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی